top of page
Search

Succesverhaal: Geen hoofdpijnklachten meer.

Succesverhaal door de ogen van een klant.


Al zo lang ik me kan herinneren heb ik last van enorme hoofdpijn en migraine. Ik was het als onderdeel van m’n leven gaan zien en keek er niet eens meer van op als ik halverwege de werkdag op mijn tandvlees moest lopen. Of dat ik leuke uitjes moest afzeggen, omdat ik het gewoon echt niet meer trok. Het is niet anders, dacht ik.


Maar toen vertelde een vriendin van mij over Aljan en hoe haar klachten aanzienlijk minder werden, alleen door anders te eten. Niet zomaar zelf iets proberen, maar andere keuzes maken gebaseerd op een persoonlijk plan. ‘Niet geschoten is altijd mis’, dacht ik en om kennis te maken, plande ik een intakegesprek in.


Aljan vertelde hoe hij te werk gaat en wat echte, onbewerkte voeding kan doen voor je gezondheid. Bizar om te horen. Natuurlijk lees ik zelf ook wel eens wat op internet, maar je kan duidelijk merken dat hij veel kennis en ervaring heeft. Dat vind ik altijd een prettig gevoel. We namen mijn eetgewoonten door en op basis daarvan ging ik aan de slag met zijn programma ‘Nu écht’.


Inmiddels ben ik een aantal maanden verder en heb ik 4 consulten gehad. Mijn klachten zijn echt enorm afgenomen. Heel af en toe heb ik nog hoofdpijn, maar inmiddels wordt het echt minder en het belemmerd me niet meer in mijn werk en dagelijks leven. Dus heb je klachten? Ga gewoon eens in gesprek. Wie weet levert het jou ook iets op!





14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page